مسابقه مسکن ارزان قیمت در لندن

لندن دارای گران ترین املاک ها در جهان است و دسترسی به مسکن ارزان قیمت را تقریبا برای همه به جز برای افراد ثروتمند غیرممکن می کند. بر اساس گزارشی از سازمان مدیریت ثروت UBS، خانه های لندن دومین خانه هایی با قیمت بیش از در جهان  را دارند و کمی عقب تر از آمار در ونکوور و در اصطلاحی به نام "ریسک حبابی" خود هستند. قیمت خانه های لندن از سال 2014 تا 2016 به میزان 25 درصد افزایش یافته است، که عمدتا به دلیل سرمایه گذاری خارجی و نرخ بهره کم است، و این دومین حباب مسکن غیر قابل دسترس در جهان پس از هنگ کنگ است.

برای مسابقه مسکن ارزان قیمت در لندن، از شرکت کنندگان خواسته شده است تا یک مفهوم و فاز آزمایشی برای مسکن ارزان قیمت در پایتخت بریتانیا طراحی کنند. به منظور موفقیت طرح ها،طراحی ها  باید به آسانی جا بیافتند تا ظرفیت سهام مسکن افزایش یابد و در عین حال باید حداقل استفاده از زمین و منابع را داشته باشند.

طرح های موفق به اندازه کافی انعطاف پذیر خواهند بود تا با هر مکان در سراسر شهر سازگار شود و نیازهای مختلف ظرفیت ساکنان را برآورده سازد. حداقل تعداد واحد مسکونی در هر بلوک تعریف نشده است. همانطور که هیچ یک از مکان مشخصی برای این چالش وجود ندارد، شرکت کنندگان می توانند تا زمانی که طرح هایشان متناسب با ارائه مسکن ارزان قیمت به ساکنان باشد طرح های خود را در یک محل لندن انتخاب کنند.

این رقابت معماری به برنامه ریزی محتاطانه و تفکر باز نیاز دارد. شرکت کنندگان برنده باید از استراتژی های منحصر به فرد و همچنین طرح های خلاقانه برای مقابله با بحران مسکن برخوردار باشند و در عین حال با وضعیت، میراث و تاریخ این شهر هم سو باشد.

برنامه مسابقات:

طراحی یک طرح مفهومی  برای مسکن ارزان قیمت در لندن، که به راحتی می تواند باعث افزایش ظرفیت سهام مسکن شود و استفاده از زمین و مواد در آن حداقل باشد.

حداقل تعداد و یا تعداد واحد مسکونی در هر بلوک تعریف نشده است. پیشنهادات باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا بتوانند در اندازه های مختلف و برای الزامات مختلف ظرفیت ساکنان مورد استفاده قرار گیرند.

طرح ها برای چالش مسکن مقرون به صرفه در لندن باید بتواند مکان های مختلف در سراسر شهر اجرایی باشد. طرح ها نیز باید سازگار باشند، به طوری که بتوان تنظیمات آن طرح را با توجه به نیازهای مختلف مسکونی تغییر داد.

شرایط شرکت کنندگان:

شرکت در این مسابقه برای عموم  آزاد است. هیچ صلاحیت حرفه ای نیاز نیست. طرح پیشنهادی می تواند به صورت تکی و یا گروهی ( با حداکثر 4 عضو) انجام شود.

زبان:

.مکاتبات با سازمان دهندگان باید به زبان انگلیسی باشد.

.همه ی اطلاعات ارسال شده توسط شرکت کنندگان باید به زبان انگلیسی باشد.

اطلاعات جوایز:

.کل مبلغ جایزه: 6.000$ US + انتشار کار + گواهینامه موفقیت در مسابقه

.جایزه اول: 3.000$  US+ انتشار کار + گواهینامه موفقیت در مسابقه

.جایزه دوم: 1.500$ US + انتشار کار + گواهینامه موفقیت در مسابقه

.جایزه سوم: 500$  US+ انتشار کار + گواهینامه موفقیت در مسابقه

.جایزه دانش آموز و دانشجو BB: 500$ US + انتشار کار + گواهینامه موفقیت در مسابقه

.جایزه سبز BB: 500$ US + انتشار کار + گواهینامه موفقیت در مسابقه

. + 6 طرح برگزیده

انتشار:

طرح های برندگان در رسانه های بین المللی هنر و طراحی پوشش داده خواهد شد و در وب سایت رسمی Bee Breeders و شبکه های اجتماعی آن مطرح خواهد شد.

گواهینامه:

Bee Breeders ازطرح های برجسته ی همه ی برندگان و طرح های پسندیده شده با گواهی نامه موفقیت در مسابقه قدردانی می کند.

هیئت داوری:

شرکت کنندگان و یا نماینده آن ها تحت هیچ عنوانی نباید با هیئت داوری ارتباط بر قرار کنند. شرکت کنندگانی که تلاش کنند با هیئت داوری ارتباط بر قرار کنند، رد صلاحیت خواهند شد.

همه ی ارتباطات و اطلاع رسانی های مربوط با مسابقه فقط باید با کارکنان Bee Breeders انجام شود. لطفا برای هرگونه سوال در مورد این مسابقه با برگزار کننده مسابقه از طریق hello@BeeBreeders.com در ارتباط باشید.

 

اطلاعات در مورد زمان های کلیدی و هزینه ثبت نام:

روز پایانی ثبت نام: سه شنبه، 17 مهر 1397

روز پایانی ارسال پروژه: دو شنبه، 14 آبان 1397

 (11:59 pm GMT+0)

اعلام برندگان: چهار شنبه، 7 آذر 1397

ثبت نام زود هنگام: از دوشنبه، 10اردیبهشت 1397 تا سه شنبه، 15 خرداد 1397

هزینه برای معماران/علاقه مندان/شرکت ها: 90$ US

هزینه برای دانش آموزان و دانشجویان: 70$ US

ثبت نام پیشرفته: از چهارشنبه، 16 خرداد 1397 تا سه شنبه، 26 تیر 1397

هزینه برای معماران/علاقه مندان/شرکت ها: 120$ US

هزینه برای دانش آموزان و دانشجویان: 100$ US

ثبت نام لحظه آخر: از چهارشنبه، 27 تیر 1397 تا سه شنبه، 17 مهر 1397

هزینه برای معماران/علاقه مندان/شرکت ها: 140$ US

هزینه برای دانش آموزان و دانشجویان: 120$ US

الزامات برای ثبت نام دانش آموزان و دانشجویان:

برای دریافت نرخ ویژه دانشجویان و یا دانش آموزان، برای ثبت نام گروهی  با برگزار کننده مسابقه  تماس بگیرید.(تخفیفات،برای ثبت نام، حداقل 3 دانشجو و یا دانش آموز از یک دانشگاه و یا مدرسه اعمال می شود.) برای دریافت اطلاعات بیشتر و حمایت برای اشتراک داشتن دانشجویان و یا دانش آموزان خود در این مسابقه معماری با برگزار کننده مسابقه در تماس باشید. برای برگزار کننده مسابقه از دانشگاه یا مدرسه خود با ایمیل خود همان دانشگاه و یا مدرسه، به همراه اطلاعات پایه در مورد خودتان و دانشگاه یا مدرسه خود، درخواست بفرستید. این را در نظر بگیرید که فقط کارکنان رسمی دانشگاه یا مدرسه برای تخفیفات درخواست بدهند.

 

طرح های برگزیده خود را برای ما به آدرس winners@rokhdadmemari.com بفرستید تا ما نیز آن ها را در سایت و اینستاگرام خود به اشتراک بگذاریم.

 

برای ثبت نام به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

https://londonhousing.beebreeders.com