مسابقه مرکز معماری بغداد

جایزه بزرگ تامایوز"Tamayouz" خوشحال است که از دانشجویان، طراحان و معماران در سراسر جهان دعوت کند سایت فعلی غیر قابل استفاده از ساختمان قدیمی استانداری را به مرکز طراحی بغداد در منطقه فرهنگی شهر الوراسفا تبدیل کند. رقابت سال جاری در بین سهامداران و جامعه معماری در کشور مورد توجه قرار گرفته است و از مقامات محلی خواسته شده است تا اجرای طرح های خود را برای این سایت متوقف کنند و منتظر نتایج و توصیه های این رقابت باشند.

این مسابقه امیدوار است که یک رویکرد معماری جدید در بغداد به ارمغان بیاورد و به بغداد کمک کند که معماری و میراث خود را جشن بگیرد. خلاصه این تحول، تبدیل این سایت به یک مرکز طراحی است که نشان دهنده بهترین طراحی های معاصر و همچنین یک فضای همکاری خلاقانه است. در حالی که که یک طرح خوش بینانه برای آینده طراحی در بغداد طراحی می شود، پروپوزال ها نیز باید برای در راستای  تعیین یک معیار برای  نشان دادن رفتاری محترمانه از میراث فرهنگی بغداد در یک همبستگی واقعی از قدیم و جدید باشد. هدف این مسابقه طراحی یک مرکز طراحی مدرن برای شهر بغداد در دوران پس از جنگ می باشد.

این چرخه، ذمین سری از چرخه های این سری از مسابقات است که در اولین چرخه خود، موضوع مسابقه بازسازی مناطق آزاد شده عراق است که پروژه مسکن موصل Ania Otlik از لهستان برنده شد.

شرایط شرکت کنندگان:

معماران، دانشجویان، مهندسین و طراحان دعوت شده اند تا در این جایزه شرکت کنند. مشارکت میتواند بر اساس یک فرد یا یک تیم باشد (حداکثر چهار عضو در تیم). این مسابقه مشارکت تیم ها با عضو هایی که در چند رشته تخصص دارند را تشویق می کنید.

زمان بندی ها:

مهلت ثبت نام استاندارد: از جمعه 11 خرداد 1397 تا پنجشنبه 15 شهریور 1397

فرصت نهایی ارسال پروژه: یکشنبه، 18 شهریور 1397

روز اعلام نتایج: آبان 1397

زمان مراسم سالانه Tamayouz Excellence Award : آذر 1397

همه ی زمان بندی ها در ساعت 11:59 GMT به وقت لندن به پایان می رسند.

جوایز:

جایزه برنده: 5000$ + تندیس Rifat Chadirji + سفر به مراسم جایزه 2018 ( هزینه پرواز و هتل پرداخته شده است)

نفر دوم و سوم :

هرکدام 1000$ + تقدیر نامه + + سفر به مراسم جایزه 2018 ( هزینه پرواز و هتل پرداخته شده است)

جایزه انتخاب مردم:

جایزه پایدار + 500$ + تقدیر نامه

7 انتخاب برتر:

تقدیر نامه

بهترین 20 و 50 نفر:

انتشار در وبسایت و شبکه های مجازی

 

طرح های برگزیده خود را برای ما به آدرس winners@rokhdadmemari.com بفرستید تا ما نیز آن ها را در سایت و اینستاگرام خود به اشتراک بگذاریم.

 

برای ثبت نام به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

http://www.rifatchadirji.com/2018.html