بالرین نشسته (Seated Ballerina)اثر Jeff Koons

هنر اینستالیشن در ابعاد بزرگ در مرکز راک فلر در شهر نیویورک می باشد و از 12 ماه می تا 2 ژوئن 2017 به نمایش گذاشته میشود که مجسمه ای است از بادکنک نایلونی که توسط گروه Art Production Fund and Kiehl’s که فعالیت خود را از سال 1851 شروع کرده اند ارائه شده و میزبان آن Tishman Speyer می باشد و با حدود 14 متر ارتفاع درغالب یک بالرین نشسته به تصویر کشیده شده است و از سری مجسمه های Antiquity این هنرمند می باشد.
Jeff Koons ، بالرینا نشسته را بر روی یک مجسمه کوچک ساخته شده از پورسلین نهاده است. که معاصرسازی خدای باستانی ونوس است وسمبل زیبایی و اتصال و ارتباط است.
سطوح آن همانند آینه در هر لحظه محیط اطراف را انعکاس میدهد و چشم هر تماشاگر را به خود مشغول میکند.
Jeff Koon یکی از سرشناس ترین هنرمندان معاصر بین المللی است و شهرت خود را با ساختن مجسمه های خاص Micheal Jackson و Bubbles در سال 1988 و مجسمه های عمومی مثل یادمان هایFloral Sculptures Puppy در سال 1992 و Split-Rocker در سال 2000 که هر دو در مرکز Rockefeller بر پا شده بودند.
در دوره آب و هوای نامساعد بالرین نشسته باید برای رعایت ایمنی کم باد گردد در نتیجه قبل از تصمیم به بازدید از مرکز راک فلر توییتر این مرکز برای دریافت آخرین خبرها چک کنید.
برای دیدن آثار بیشتراز Jeff Koons به سایت زیر مراجعه نمایید.
http://www.jeffkoons.com/